46.lv
Sestdiena, 2024. g. 27. aprīlis 46.lv на Twitter 46.lv на Facebook
Vārda diena: Klementīne, Raimonda, Raina, Tāle/ Мартин, Остап
lat.46.lv/ru/ » AKTUĀLAS ZIŅAS

Rēzeknes slimnīcā darbojas vienotais pacientu pieraksta tālrunis

Фото: Rēzeknes slimnīca
SIA „Rēzeknes slimnīca” valde un Rēzeknes pilsētas domes vadība ilgstoši saņēmusi neskaitāmas gan mutiskas, gan rakstiskas sūdzības par slimnīcas un poliklīnikas reģistratūras darbu, tāpēc Rēzeknes slimnīcā no 22. jūnija darbojas Zvanu centrs ar vienotu pacientu pieraksta tālruni 68805050. Līdz ar vienotā tālruņa ieviešanu pacientiem ir ērtāk pieteikties konsultācijām un izmeklējumiem, kā arī saņemt papildus informāciju, informē Laura Sondore-Strode SIA „Rēzeknes slimnīca” Sabiedrisko attiecību speciāliste.
 
Lai pierakstītos SIA „Rēzeknes slimnīca” stacionārai vai ambulatorai ārsta konsultācijai, izmeklējumiem, vai saņemtu konsultācijas, turpmāk jāzvana uz vienu telefona numuru – 68805050.

Atgādinām, ka kopš šī gada 1. aprīļa Rēzeknē funkcionē viena daudznozaru veselības aprūpes iestāde „Rēzeknes slimnīca”, kas izveidota apvienojot SIA „Rēzeknes slimnīca” un SIA „Rēzeknes veselības aprūpes centrs” (poliklīnika), tāpēc Zvanu centra operatori sniedz informāciju par stacionārajiem un ambulatorajiem veselības aprūpes pakalpojumiem gan slimnīcā, gan bijušajā poliklīnikā. Atgādinām, ka ambulatorie un stacionārie pakalpojumi tiek sniegti gan slimnīcas, gan bijušās poliklīnikas (tagad Rēzeknes slimnīcas Ambulatorāsdaļas) telpās. Tāpēc, uzlabojot veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti un pieejamību, jaunizveidotā vienotā Zvanu centra operatori laipni sniegs konsultācijas un ieteiks pacientam atbilstošāko pakalpojumu.Rūpēs par servisa uzlabošanu un sniegtās informācijas kvalitāti visi Zvanu centrā saņemtie zvani tiek ierakstīti un analizēti, lai nodrošinātu pēc iespējas kvalitatīvāku un pacientiem ērtāku apkalpošanu.
 
Rēzeknes slimnīcas Zvanu centrā vienlaicīgi strādātrīs operatori. Saņemot zvanu, sistēma uzreiz automātiski nodod ienākošo zvanu brīvajam operatoram. Ja operatori ir aizņemti,nospiežot taustiņu „1” pacienta vēlme saņemt atzvanu tiks reģistrēta un operators atzvanīs darba dienas laikā, bet, ja pacients zvanīs un nospiedīs taustiņu „1”pēc Zvanu centra operatoru darba laika, t.i. pēc plkst. 16.30, vai brīvdienās, tad Zvanu centra operators atzvanīs nākamajā darba dienā, darba laikā no plkst.8.00 līdz 16.00.
 
Vienotā pieraksta tālruņa darba laiks ir no plkst.8.00 līdz 16.30. Pierakstīties pie Rēzeknes slimnīcas speciālistiem var ne tikai telefoniski, bet arī elektroniski, sūtot e-pastu uz slimnica@rezekne.lv. E-pastā vēlams norādīt arī pacienta tālruņa numuru, lai Zvanu centra operators varētu sazināties. 
 
Dienu pirmsplānotā izmeklējuma, Zvanu centra operators sazināsies ar pacientu, lai atgādinātu par plānoto izmeklējumu. Ja tomēr kādu apstākļu dēļ uz izmeklējumunav iespējams ierasties, pacienti par to var informēt, zvanot pa tālr. 68805050 vai sūtot e-pastu uz slimnica@rezekne.lv
 
„Jaunā Zvanu centra funkcionalitāte ļauj sekot līdzi līnijas noslogojumam un nepieciešamības gadījumā palielināt operatoru skaitu,”norāda SIA „Rēzeknes slimnīca” valdes priekšsēdētājaMarita Zeltiņa. 
 
SIA „Rēzeknes slimnīca” Zvanu centra tālrunis 68805050 darbojas LMT tīklā un nav paaugstinātas maksas tālrunis. Zvanot uz to no fiksētā vai mobilā tālruņa, būs jāmaksā atbilstoši sava operatora noteiktajiem tarifiem. Pašlaik tiek strādāts, lai minētais tālrunis nākotnē būtu bezmaksas. 
 
 
 
lat.46.lv  

Комментарии (0-1/1)
zeme_ne 29.06.2016 23:20
super!!!!!!!!!!!!
Pievienot komentāru
Vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):
  Apliecinu, ka esmu iepazinies un pieņemu komentāru izvietošanas noteikumi


 

Profesiju aprakstu katalogs
Amatu aprakstu paraugi


Powered by "Esteriol Design Studio"