46.lv
Ceturdiena, 2025. g. 24. aprīlis 46.lv на Twitter 46.lv на Facebook
Vārda diena: Nameda, Ritvaldis, Visvaldis/ Антип, Григорий, Яков
lat.46.lv/ru/ » RĒZEKNES ZIŅAS

Jauno autobusu pirmā partija jau Rēzeknē

16.09.2016
1. septembrī, Zinību dienā, Rēzeknē tika piegādāti pieci jauni autobusi SIA „Rēzeknes Satiksme” autoparkam: četri „midi” klases (8,5 metri) un viens lielais autobuss (12 metri), informē pašvaldības portāls.
Pilsētas pasažieru pārvadātājuzņēmuma vadītājs Jevgenijs Koršenkovs: „Tā kā mūsu klienti pārsvarā ir vecāki un bērni, ļoti simboliski, ka pirmie autobusi Rēzeknē ieradās tieši 1. septembrī. Patiess prieks, ka mūsu partneri ne tikai ievēro piegādes termiņus, bet arī apsteidz grafiku, jo saskaņā ar līgumu pirmajā rudens dienā mums bija jāsaņem tikai pirmais autobuss. Patlaban mūsu rīcībā ir jau sešas topošā atjaunotā autoparka vienības (kopā būs 25 autobusi: 22 „midi” klases un trīs lielie). Jāpiebilst, ka 12 metru garais autobuss ir pirmais Latvijā ar ekodzinēju „EURO 6”, pārējie „midi” klases autobusi mūsu komplektācijā ir pirmie Eiropā, tāpēc transporta vienībām jāsaņem sertifikācija.
 
Vēlos atsevišķi pateikties kolēģiem no „SEB Līzings” par finanšu darījuma nodrošināšanu un dokumentu ātru noformēšanu, kas faktiski aizņēma 20 minūtes. Tā ir patīkama un ērta sadarbība.”
 
Atgādinām, ka pirmais autobuss, kuru uzņēmums demonstrēja rēzekniešiem pilsētas svētkos, ticis atvests, lai veiktu testa braucienus pilsētvidē. Autobusu pieņemšanas komisijai nebija nevienas piezīmes, visi parametri, tostarp arī tik svarīga lieta kā degvielas patēriņš (25 litri uz 100 kilometriem), pilnībā atbilst sākotnējām prasībām. Salīdzinājumam – tagadējie „Ikarus” firmas autobusi patērē 27–32 litrus degvielas uz 100 kilometriem.
 
Tā kā visi autobusi līdz līguma termiņa beigām tiks apkalpoti uzņēmuma teritorijā, līdz ar jauniem autobusiem tika piegādāti arī diagnostikas stendi un instrumentu komplekti.
 
Lai autobusu apkalpošana notiktu augstā līmenī, daļa darbinieku jau pabeidza apmācības „SOR” ražotnē Čehijā un saņēma sertifikātus. Pasažieru pārvadātāja galvenais mehāniķis Andrejs Kosačovs stāsta, ka mehānikas ziņā atslēdzniekiem nebija daudz jāmācās, jo visi autobusi ir daudzmaz līdzīgi, savukārt, runājot par gaitdaļas ar „EURO 6” dzinēja ekosistēmu apkalpošanu, darbinieki guva jaunu, nenovērtējamu pieredzi. Diezgan nopietnas apmācības bija arī SIA „Rēzeknes Satiksme” elektriķim, jo līdz šim viņš nestrādāja ar transportu, kurā ir tik sarežģīta elektronika.
 
Piegādāt Rēzeknē visus autobusus paredzēts līdz 15. oktobrim – agrāk nekā bija plānots. Iespējams, daļa no tiem jau novembrī sāks kursēt pa pilsētas maršrutiem līdztekus dzeltenajiem „Ikarus” autobusiem, kamēr pēdējiem nebeigsies ekspluatācijas līguma termiņš.
 
www.46.lv  
 

Profesiju aprakstu katalogs
Amatu aprakstu paraugi


Powered by "Esteriol Design Studio"