46.lv
Svētdiena, 2024. g. 19. maijs 46.lv на Twitter 46.lv на Facebook
Vārda diena: Lita, Sibilla, Teika/ Денис, Михаил
lat.46.lv/ru/ » RĒZEKNES ZIŅAS

Zvanu centra izveide Rēzeknes pilsētā - pareizs solis

Фото: Publicitātes Foto
Jau mēnesi SIA „Rēzeknes slimnīca” darbojas Zvanu centrs ar vienotu pacientu pieraksta tālruni 68805050, informē Rēzeknes slimnīcas sabiedrisko attiecību speciāliste.
Jaunākie pacientu aptaujas rezultāti par apkalpošanas kvalitāti uzrāda pozitīvas izmaiņas SIA „Rēzeknes slimnīca” klientu vidū: „Šobrīd jaunizveidotā Zvanu centra meiteņu darbs ļoti apmierina, gadu atpakaļ reģistratūras darbs bija zem jeb kuras kritikas” stāsta balvēniete Janīna, piebilzdama, ka tagad meitenes laipni atbild uz visiem interesējošiem jautājumiem: „laipnāk un atsaucīgāk  jau vairs nevar būt.”

Arī Gunta no Rēzeknes, kura uz  Rēzeknes slimnīcu zvana bieži, ir patīkami pārsteigta par kvalitatīvo apkalpošanu: „Iepriekš tā laipnība izpalika, atbildes tika sniegtas steigā, nevarēja saprast vai ar tevi runā, vai meitenes savā starpā, šobrīd ir skaidri saklausāma operatoru ieinteresētība palīdzēt, lai cilvēks pēc iespējas kvalitatīvāk saņemtu sev vajadzīgo pakalpojumu vai izdzirdētu izsmeļošu atbildi uz interesējošo jautājumu.” Tāpat rēzekniete ir novērtējusi Zvanu centra sniegtās iespējas, nospiežot taustiņu „1” un sagaidot atzvanu. „Tā ir brīnišķīga iespēja, man vairs nav jāgaida, vai jāzvana desmitiem reižu, tas atvieglo manu  ikdienu un es zinu, ka man piezvanīs.”

Savukārt Inesei no Madonas novada vēl nav bijusi iespēja izmantot atzvana sniegtās priekšrocības, jo Zvanu centra operatori ikreiz esot naski atbildējuši: „Ja būs tāda vajadzība spiedīšu „1”, bet pagaidām esmu apmierināta, Rēzeknes slimnīcai sen vajadzēja ieviest tāda veida pakalpojumu.” 

Analizējot pirmā mēneša darbības rezultātus, redzams, ka vidēji dienā tiek saņemti 500 līdz 900 zvani, sarunu kopējais ilgums sastāda līdz pat 12 stundām dienā. Kā liecina dati, operatori ik darba dienu uzreiz atbild uz 80-90% no ienākošajiem zvaniem, līdz ar to 10-20% veido neatbildētie zvani, kad operatori ir aizņemti. Te jāpiebilst, ka atzvans tiek veikts pilnīgi visiem pacientiem, kas reizēs, kad visi operatori ir aizņemti, ir reģistrējuši savu vēlmi saņemtu atzvanu nospiežot taustiņu „1”. 
 
SIA „Rēzeknes slimnīca” atgādina, ka acienta vēlme saņemt atzvanu tiek reģistrēta un operators atzvanīs darba dienas laikā no plkst.8.00 līdz 16.30, bet, ja pacients zvanīs un nospiedīs taustiņu „1” pēc Zvanu centra operatoru darba laika, t.i. pēc plkst. 16.30, vai brīvdienās, tad Zvanu centra operators atzvanīs nākamajā darba dienā, darba laikā no plkst.8.00 līdz 16.30.
 
Atsevišķos gadījumos, Zvanu centra speciālisti ir saņēmuši līdz pat 400 zvaniem stundā. SIA „Rēzeknes slimnīca” vadība apzinās situācijas nopietnību, un tiek meklēts risinājums, lai turpmāk neveidoties šādi gadījumi.
 
SIA „Rēzeknes slimnīca” Zvanu centra tālrunis 68805050 darbojas LMT tīklā un nav paaugstinātas maksas tālrunis.
 
lat.46.lv  
 

Profesiju aprakstu katalogs
Amatu aprakstu paraugi


Powered by "Esteriol Design Studio"