Фото: LSM.LV
Latgales zīmols. Kāds tas ir? Cik veiksmīgi un mērķtiecīgi tiek radīts Latgales tēls? Kolnasātas studijā Daugavpils šmakovkas muzeja idejas autors Māris Bozovičs, viņš arī Latgales reģiona attīstības aģentūras vadītājs, Latgales vēstniecības "Gors" mārketinga vadītāja Edīte Husare un Artis Logins, interneta veikala taiseitslatgola.lv, un veikala „O! Marta” saimnieks, popularizē latgaliešu literatūru un mūzikas ierakstus. Diskusijā skaidrojam, kas tiek darīts, lai potenciālais ceļotājs uzzinātu par Latgali, cik informācija ir pieejama un pielāgota cilvēku vajadzībām; vaicājam, vai "latgaliskā" birkas pievienošana produktam vai pakalpojumam sniedz labus rezultātus, kā arī jautājam, cik cieša ir Latgales pilsētu sadarbība.
Vārdnīcā Arnis Slobožaņins un Valentīns Lukaševičs runā par tematu, kas saistīts ar tēla veidošanu un balvām, vērojot no piešķiršanas aizkulisēm.
|