46.lv
Svētdiena, 2024. g. 19. maijs 46.lv на Twitter 46.lv на Facebook
Vārda diena: Lita, Sibilla, Teika/ Денис, Михаил
lat.46.lv/ru/ » RĒZEKNES ZIŅAS

Lasītājs: Baltcom godīgā ceļā mani apmānīja (PTAC komentārs)

Portāla 46.lv redakcija saņēma lasītāja vēstuli, kurā rēzeknietis pauž sašutumu par televīzijas un interneta pakalpojuma sniedzēja “Baltcom” negodprātīgu rīcību. 
Fragments no vēstules... „Es esmu satriekts par radušos situāciju ar Baltkom, jo kā izrādās mans līgums ar šo kompāniju ir automātiski ir pagarināts vēl uz 2 gadiem... Nedaudz vairāk kā pirms 2 gadiem noslēdzu līgumu gan par televīzijas, gan interneta pieslēgšanu. Taču vasaras beigās izdomāju mainīt pakalpojuma sniedzēju un pāriet pie cita operatora. Nekā. Izrādās, ka manis noslēgtais līgums pirms vairāk kā diviem gadiem tiek automātiski pagarināts vēl uz 2 gadiem. Kā tas ir iespējams? Es neesmu nekur parakstījies par saistību turpināšanu, bet  viņi man skaidro, ka es neesmu uzmanīgi izlasījis līguma noteikumus, kuros ir atrunāts, ka neatteikšanās gadījumā pakalpojuma līgums pēc diviem gadiem automātiski tiek pagarināts... Kas tas par brīnumu? Man tagad visiem sīkiem līgumiem ir jāseko ar lupu. Kas tā par automātisko pagarināšanu? Kāpēc līguma noslēgšanas brīdī man to neviens nepaskaidro? Amizantā situācijā ir nonākuši mani kaimiņi, kur šī operatora darbinieki ir atbraukuši, lai veiktu tehniskus uzlabojumus un beigās likuši parakstīt kaut kādus papīrus. Labi, ka pirms parakstīšanas izlasīja. Izrādās, ka bija jāparaksta līgums par pakalpojuma pagarināšanu. Pilnīgs absurds un negodīgums.”- sašutis raksta lasītājs Andris.

Portāls 46.lv sazinājās ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PATC), lai noskaidrotu, kā patērētājam- klientam rīkoties šajā situācijā. 
 
„Pirms vairākiem gadiem bija vērojama šāda situācija- klienti sūdzējās, ka uzņēmums „Baltcom” pielieto šādu praksi šajā uzņēmējdarbības sfērā. No vienas puses tas ir pretrunā ar patērētāja tiesībām, bet no otras puses klientam ir rūpīgi jāizlasa līgums, ko viņš paraksta. Tā ir ikviena personīgā atbildība. Līguma parakstīšanas brīdī ir svarīgi izvērtēt un noskaidrot visu, kas saistīts ar pakalpojumu. Mēs esam vairākkārt runājuši ar uzņēmuma pārstāvjiem, jo pirms vairākiem gadiem, kāds patērētājsbija vērsies PATC ar iesniegumu, jo neatrada kompromisa variantu ar uzņēmumu. Šobrīd situācija ir mainījusies. Patērētājam ir jāgriežas pie uzņēmuma pārstāvjiem par iespējām lauzt līgumu, tikai gadījumā ja abas puses nevar vienoties, tad patērētājs ir tiesīgs griezties PATC ar sūdzību. Taču prakse ikdienā pierāda, ka uzņēmums labprātīgi izbeidz līgumsaistības, pēc sākotnēji noslēgtā līguma darbības beigām. Svarīgi klientam ir nezaudēt cīņas sparu, bet iet un runāt ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai rastu risinājumu. Ja uzņēmums un klients nevar atrast risinājumu, tad patērētājam ir jāgriežas PATC centrā ar iesniegumu.”-skaidro Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve. 
 
Portāls 46.lv atgādina, pirms līguma parakstīšanas rūpīgi izlasiet visus līguma nosacījumus. 
 
lat.46.lv  

Комментарии (0-2/2)
no baltcom 29.09.2015 19:40
Pati stulbaka kompanija! Neizvelieties to
nika 29.09.2015 22:04
Sargaties no Baltcom aģenta( it īpaši no sievietes) viņa klientus māna un sniedz nepatiesu info. Pirms piekrist ierīkot pakalpojumu pasi pārbaudiet vai nav līgums ar esošo provaideri. Šī dāmīte saka ka visas līguma problēmas nokārtos pati, bet tā tas nav. Gala rezultātā Jūs esat vēl abonenti iepriekšējai kompānijai un jau ir līgums ar Baltcom. Maksājat abām kompānijām.
Pievienot komentāru
Vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):
  Apliecinu, ka esmu iepazinies un pieņemu komentāru izvietošanas noteikumi


 

Profesiju aprakstu katalogs
Amatu aprakstu paraugi


Powered by "Esteriol Design Studio"